Friday, February 5, 2010

... day 35 and a new kit :)

Photobucket

so yesterday was Woody's day :)we digged him out of the toy chest and played with him most of the day :) it was fun!

today i have a new kit for you in my store! and extra coupon for you too so keep on reading :)
i hope you like my new kit : packed with 8 papers, 49 different elements and acrylic alpha .
Photobucket

Photobucket

This kit is for PERSONAL USE ONLY!
To use this kit for your photography or S4H business YOU MUST purchase a professional use license . For more information please email me at kasia_sikorska@yahoo.pl
Thank you :)

and here is the little coupon to enjoy :
Photobucket

oh and i will be back later today to announce 3 lucky girls to win my kit :)
till then ...
hugs

kasia

12 comments:

  1. Another BEAUTIFUL kit from you! Thank you for the little chance..

    ReplyDelete
  2. Nowy zestaw prezentuje się pięknie :) Cudowne kolory Kasiu!
    Bardzo mi się podoba również kolorystyka tych ostatnich dwóch zdjęć :)

    ReplyDelete
  3. Wow! Another fantastic photo and such a gorgeous kit! Love these cute pigs he-hee.

    ReplyDelete
  4. Another BEAUTIFUL kit ! Thank you for the chance..

    ReplyDelete
  5. wowwww soo fantastic kit!
    love the colors!!

    and the photo is sooo beautiful!

    ReplyDelete
  6. oh soo Beautiful kit! Thanks for the chance!!!

    ReplyDelete
  7. Очень красивый набор!!!
    Спасибо за шанс!

    ReplyDelete
  8. A set of wonderful and very cheerful. Thanks for the chance. For want of it creates!

    ReplyDelete
  9. Шикарный набор!!!!!!!!! Было бы здорово, делать из него странички!!!! Спасибо за шанс на победу!!!!

    ReplyDelete
  10. wow romantic pigs! =)) I like it!! Thanks for the chance!

    ReplyDelete
  11. Piękne masz zdjęcia :) I kit super :)

    Stópki Twojego synka przypomniały mi o zdjęciu, które dawno miałam w głowie a jeszcze nie wykonałam - stópki mojego Szymcia :) Dzięki za inspirację :)

    Ja Cię do Sony nie będę przekonywać, bo Canon to Canon, ale ja już z Koniki Minolty była baaardzo zadowolona :) Teraz gdyby nie matryca i bezszumowe iso to dalej najchętniej jej bym używała, ale 900-tka każdego dnia podoba mi się coraz bardziej, ilość odwzorowywanych detali, ostrość to jak leży w ręce, wyświetlacz, wizjer :) Ale obudowa jest np. moim zdaniem mniej ładna niż Minolty, przyciski Minolta miała lepiej rozplanowane - wszystko tam było na zewnątrz w pokrętełkach, tutaj trzeba wchodzić w opcje, co jest dla mnie mniej wygodne.

    ReplyDelete
  12. These pictures made me laugh! My youngest son(3) has the same woody and my oldest son (6) has Buzz, they also wanted their names written on the feet. Your new kit is septacular as always! Have a great weekend.

    ReplyDelete